Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

Wat zijn de verzendkosten?

NEDERLAND: Gratis voor alle bestellingen, ongeacht de grootte van het pakket.
BELGIE: €2,95 voor alle bestellingen, ongeacht de grootte van het pakket.Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Hoe kan ik contact opnemen?

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Festivalfreak
Tel: 0639381331, bereikbaar van 10:00 tot 17:00 op werkdagen.
Mail: info@festivalfreak.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: 2Freak
Onze domeinnaam is: https://festivalfreak.nl

Ons vestigingsadres:
Sint Josephstraat 62
4702CX, Roosendaal

Bedrijfsgegevens:
KVK: 62920006
BTW: NL211199503B01